perjantai 7. lokakuuta 2011

Fiiliksiä ennen reissua

Nyt on lähtö lähellä! Mä, Joni, Jussi ja Inka lähetään Sisiliaan kiipeilemään 8.-25.10. Jussi oli puhunu reissusta jo pidemmän aikaa ja reissu varattii jo hyvissä ajoin viime kesänä. Ryanair lentää nelikon Tampereelta Trapaniin ja sieltä jatketaan autolla eteenpäin. Mä en ees tiiä mihin me ollaan menossa. Sisiliaan, jonnekin luoteeseen päin, sen verran tiiän.

Mä pakkasin mun kaikki kamat jo eilen ja nyt kattelen ku Joni pakkaa kamojaan ja juon kaljaa. Tulin Jonille yöks ni ei tarvi ihan niin aikasin herätä huomenna ja tällee voidaa fiilistellä huomenna alkavaa reissua kaikessa rauhassa.

Mulla ei oo mukana muuta kiipeilykamaa kuin ne mitä jokainen kiipeilijä tarvii eli kengät, valjaat ja ATC. Jussi ja Joni huolehtii köydet, jatkot, kiilat ja kaikki mitä kiipeilemiseen oikeesti tarvii. Meil on lähössä mukaan vaan yks matkalaukku, eli tuli aika naftit henkilökohtaset tavarat kun kaikki piti mahduttaa käsimatkatavaroihin. Normi lomareissullahan se ei ois mikää ongelma mut nyt ku lähetää "urheilee" ni pitää olla vehkeet kunnossa.

Odotan reissua ihan älyttömän paljon ja nyt ku selailen Sisilian topoa ni sormet syyhyää päästä seinälle. Huomenna pääsee jo toivottavasti kiipeemään ja jos ei niin sitte tehdään hyvää ruokaa ja juodaan lähitilan loistavia viinejä!

Viel check-in ja sit on kaikki kondiksessa, Joniki on saanu kamansa suunnillee pakattuu..

-Teemu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti